Nebiyeee Benimde ne baliga ne kokusuna ne de sekline şemaline tahammülum yok🙀 neptune krill yağı omega 3 kullaniyorum bence baya bi etkili doktoruna danışarak kullanabilirsin canim😊
Fatmafatma Deletedmom89 bem gebeligimin basinda kis ayıydı baya yedim ama simdi yemiyorm sezon kapandi hem ne olcakki eskiden annelerimiz balikkmi. Yemis
Deletedmom89 Fatmafatma eskiden herşey doğalmış şimdi yaşadığımız şehirde aldığımız nefes bile şüpheli 😔
Ncznbaby Deletedmom89 ilk 3 ay normal balık tüketmiştim ama çok balık kültürüm olmadığı için balık yağına devam ediyorum , erken olması iyidir ☺Ayrıca ton balığı hamilelere yasak kullanmayın kesinlikle