NaneLimon36 ben parasında değilim Sena hanım parasında olacak olsaydım şayet böyle bir sorumluluk alıp her ay kedimi aşıya götürüp o kadar para dökmezdim benim derdim paranın gitmesi değil bi kaç veteriner hekime danıştım gerek olmadığını söyledi de neden kediyi götürdüğümüz o hekim ayda bir gitmemi söyledi gebeliğimin riski olacağını ayrıca parazitin bana dolaşması durumunda bebeğimin düşük riskine sağırlık, görme engeline kadar olumsuz şeyler söyleyipte kafamı karıştırması üzdü beni sadece Ona kafam takıldı sadece sormak fikir almak istedim terbiyesizlik olarak algıladıysanız sizin sorununuz teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz içinde 😊