Yani ben tabi eşimi isterim bi 10 20 gün ne annemi ne kaynanamı isterim sonuçta insan sesleri falan istemem sonuçta ilk bebeğim olcak ve tabiki de eşimden bi başkası olamaz yanımda en azından bi 10 gün falan çünkü yok süt geliyor mu yok tuzla yok bilmemne bunları duydukca insan bebegiyle zaman getireceğine lohusaya girer