Kardeşlerim 14+5 eşimle birlikte zor günler geçiriyoruz ve yaklaşık 2,5 aydır hastanede damardan mama ve serumla ayakta duruyor yaklaşık 10 kilo verdi bu hafta midesinde sorun vardır diye risk alıp anestezi ile endoskobi yaptırdık gastrit çıktı sadece çok şükür ama tedaviye yanıt vermiyor hiç bir şekilde daha önceden başına gelen veya tedavi gören varsa hardımcı olabilir mi.. ne yerse ne içerse 2 dk geçmeden hemen geri çıkartıyor 4 farklı doktora gittik hepsi aynı teşhisi koydu hiperemezis gravidarum 😓😪