gamzenurbozdere Adetim iki gün geçti adet günümde test yaptım negatif cıktı acaba boyle olup hamile kalan var mı cok aşırı bel agrım var halsizim keyifsizim
Mervebilgi gamzenurbozdere bende 10. Günümde yaptırdım test çünkü bir kaç ay 1 hafta gecikmeli olmuştum. Bende ki en büyük belirti akinti göğüs hassasiyeti ve sivilce oluşmaması
gamzenurbozdere aeh ala ala bilmiyorum ben hissediyordum ama bılmıyorum bi kaç gün daha olmaz isem doktora gıdecegım
gamzenurbozdere Betulmtn benim belim agrıyor uyutmuyor bide bılmıyorum nefis mi ne olmadık seylerın kokusunu duyup canım çekti şeyler oluyor şu teneke kutu içinde helvalar olur gecen onun kokusunu duydum
aeh Betulmtn gecikme dışında belirti aramayın, gecikme bile her zaman gebelik demek değil. Bir hafta daha bekleyin gebelik yoksa adette gelmediyse dootora görünün kistte olabilir.