Mmrv00 37 haftadayiz adacayi icmeye baslayacagim aktardan aldim.Sizler nasil tüketiyorsunuz? Bir bardağa kac kasik ve günde ne kadar ?
PelinK Mmrv00 canım doktorum hamilelikte adaçayını yasakladı yasaklı gıdalar içerisinde. Sen de içme lütfen
buiyimi Mmrv00 doğumu kolaylaştırmak için mi içiyorsunuz adaçayı gebelikte içilmez diye biliyorum. ahududu çayını görmüştüm forumda oda kolaylaştırıyormus