Zuzu3321 Kizlar 12 haftalikken doktora gittigimde omega hapi vermis 15 i haftada bitti suan 17 hafta oldum doktorum corana oldugu icin gidemedim suan da ilac kullanmiyorum bu ayin 17sinde randevum hic bir vitamin kullanmiyorum bir sey olur mu bebegime
[silindi] Zuzu3321 hayır zannetmiyorum bir şey olacağını yeterince balık tüketiyorsanız eğer. Ama kontrollerinizi aksatmayın
Eliffk Zuzu3321 ilaç kullanmak zorunda değilsiniz yalnız beslenmenizin gerçekten çeşitli zengin ve sağlam olması şart
Aycan_akay54 Bende hiç vitamin ilaç hiçbirşey kullanmadım bugün kontrole gittim 1800 dü kilosu 1 hafta geride kilosu dedi ama hiçbir sorun olmaz dedi :) ama sen vitamin ilacını kullanmaya devam et canım 🙃