EB1661 Asilbebek 32 haftamdayım bende 1 kere fark ettim bu haftada südyenimin ikisindede leke vardı olabilir dediler cevremden duydugum kadarıyla ama daha doktora sormadım canım
Asilbebek Homeless20 kendiliğinden canım hamile kaldgmdan bu yana gogsum zaten ağırlaştı, son 4 gündür sutyenim ıslak gogsumden sıvı geliyor
Homeless20 Asilbebek kendiliğinden arada sıvı gelebilir diye okumuştum ama doktoruna durumdan bahset bakalım bi canım
Altugba Normal sıvı gelmesi gogusler hazırlıyor kendini artik hatta göğsünü sıktığın zamanda gelebilir
Altugba Asilbebek yok degil benimde ilk hamileligimde o haftalarda gelmeye başlamıştı doguma kadarda devam etmişti hatta son zamanlarda elimle sıkınca baya beyazimsi süt akiyordu