Irmakayla Syma58 vallaha bana da haftaya pazartesi gel dedi zaten rahimde ufak kese var gibi dedi cuma büssüru kan istedi beta dahil simdi benim bugun 105 çıktı cuma günü kac cıkar ki acaba
Sema_25 Benimde son adet tarihim 2 Kasım 1 Aralık’ta verdiğim kanda 800 çıkmış yarın doktor kontrolüne gidicem bakalım 🤔
Hacer_2911 Irmakayla benim ilk gebeliğimde sadece kese vardı geç gebelik diye 8. Haftaya kadar beklemiştik ama kürtajla sonuçlanmıştı.bu yüzden sadece adet sonrası sadece ilk haftayı değerlendirdim.