Balbat10 ben daha 21 deyim hocam 21 saat dersim var. Ya bir tarafım bir an evvel izne ayrılmak istiyor ev, çocuk, hamilelik,dersler yoruyor. Annemin bakması çocuğa ne büyük nimetmiş ben daha az yoruluyordum uzaktaki okula gidip 30 saat ders üstüne kurslarla 🙈 bir tarafım da hiç ayrılmak istemiyor öğrencilerim liseli benim özlüyorum çok uzaktan olsa bile onlar iyi geliyor bana