Çok az kaldı doğumuma hemde ikiz gebelik .
hala doktor seçimimi yapmış değilim .
bazı durumlardan dolayı hastane değiştirmek zorunda kaldım .
reyap hastanesini beğendim ama doktorlarda kararsızım
birinin beğendiğine övdüğüne diğeri asla Diyor . İnsanın kafası karışıyor .
Dr. Gönül KAZEZOĞLU.
Dr. BERÇEM KARABİNA bu iki doktora giden varmı ?
yada orda doğum yapan .