Haticee0393 En son adet tarihim 9 ekim tüp bebekle 8+3 olduk ama bugün çok fazla adet sancım var normalde adet tarihlerinde böyle olduğunu duymuştum ama baya bi ağrım oluyor böyle şeyler yaşayan var mı?
XxKirmizibalik Bana doktorum ağrı ve sancıların normal olduğunu parçalı kanamanın sakıncalı olduğunu söylemişti. Hatta benim tek hamilelik belirtim karın ağrısıydı. Doktorunuza yine de danışın derim aklınızda soru işareti kalmasın..
Haticee0393 XxKirmizibalik aynen ağrım rutin şekilde oluyor her zaman ama bugün bi başka resmen adet ağrısı ama kanamam yok şükür 🙏🏻 doktora da sormayı düşündüm ama kanama olmadıkça korkma demişti daha önce ağrılarım İçin muhtemelen yine aynı şeyi söyleyecektir🙇🏼♀️