Mom5 devlette de tarama testleri yapılıyor ikili dörtlü detaylı ve şeker yüklemesi özelde de yapılıyor ilk gebeliğim hep özele gittim orda doğum yaptım tahlilleri de dışarda yaptirdim şuan ikinci de devlete başladım doğuma yakın özele gecicem çok para harcadım tahlilleri çünkü. Su azligim vardı aratirmaya yatırdılar ordan imza atıp çıkmıştım gördüklerimden korkup etkilenmiştim çok ama şuan daha bilinçli olduğum için 25li haftalara kadar devlete devam edip doğuma kdr da özele gitcem hiçbir fark yok aslına bakarsan