Ben 1 ay oldum üçüncü sezeryani herseyi bilmek tabi korkutuyor insani bide arkada cocuklar var. Ben bir gun once hic uyumadim hastanede dokunsalar aglayacak moddaydim hep. Ablam cok korkmuştu gözleri dolu dolu oluyordu surekli ben korktukca. Ama ameliyattan çıkınca odaya gülerek girdim. Ablam şok olmuştu birqz önce nasildin şimdi nasilsin diye😂😂 . Güzel düşünün güzel olsun 🙏🙏