Hale5555 Şuan tüp bebek sürecindeyim ama aşı meselesi kafamı karıştırdı. Hamileler için aşı durumu nasıl olacak doktorundan bilgi alan var mı acaba
Betuledem Hale5555 Hamileler üzerinde aşı denemesi yapılmadığı için uygulanmayacak sanırım. Malum hamileler covid ilaçlarını da kullanmıyor.
NefesDeniz Hale5555 Bizlere tabiki yapılamaz Allah korusun virüsü aldığımızda bile ilaç kullanamıyoruz aşıyı nasıl yapacaklar.
kucuktospam Tugce1803 ne zaman dendi acaba kim dedi? Ben de çok korkuyorum istemiyorum doğurunca olalım
Fatmaada2015 Zaten olsa bile yaptrmayın 6 ayda aşı mümkün değil yan etkisi çokmuş normalde 5.6 yılda yapılır aşılar ben güwenemiyorum bakalım yine de hayırlısı