Busbus1 Anneler merhaba, regl donemime 5 gün kala test sonucu silik çıktı sizde aranızda bu durumla karşılaşan anne adayları var mı?
yagmurksk Busbus1 reglden 4 gün önce erken gebelik testi yapmıştım çift çizgi çıkmıştı benim şuan 19 haftalık hamileyim
berus Busbus1 4 gün kala yaptim benimde silindi ertesi günü kan verdim 453 cikti. Suan 32 haftalik hamileyim 😉
0Cerenk Busbus1 ben canım, adetime 5 gün kala yaptım hemde normal kaset test silik çıkmıştı, o gece de kan vermiştim 39 çıkmıştı, şimdi 9 aylık olduk tabi☺️
Tugceasel_ Busbus1 Bende erken gebelik testlerinden almıştım 6 gün öncesine kadar gösteren testlerden silik çıkmıştı sonra saldım kendimi hiç kafamı takmadım ona adetimden 17 gün geçti tekrar test yaptım idrari damlatmaya başlamamla çift çizgi çıkmıştı şimdi 23 haftalık olduk çok şükür rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah rabbim gönlüne göre versin biliyorum zor beklemek ama hamilelik 10 günden sonra kesinleşiyor o arada değerlerin daha çok artmış oluyor geç öğrenmek daha güzel stres yapmıyorsun bence akışına bırak mutlaka hissedeceksin zaten hamileysen 🤲🏻🌸
Efsane1122 Busbus1 Salam😊Mende sizin kimiyem.5gün var adetime ağ vajinal axıntı gelir.Arada qarnımın aşağısında sancılar olur.Sebirsizlenirem artıq.🙈