Minnaksercecik 20+5 günlüğüz sağ kasığımda agrı var yürüyemiyorum yatıp kalkarken çok agrıyor yaşayan var mı ne yapsam soluma yatınca biraz geçti ama kalkamıyorum
Deletedmom15257 Minnaksercecik cnm benimde bugün çok agriyo yürüyemiyorum ben 17+6 haftadayım dr ç.tesi gdcem diye gitmedim ama uzanınca geciyo yürüyünce destek veriyorum
Mry Minnaksercecik arada bende de oluyor limon ıhlamur falan içsen belki iyi gelir gaz sıkışması gibi oluyor bende hapşırınca falan da birden ağrı giriyor.
Denaz Minnaksercecik benimde başlarda çok kötüydü. Şimdi biraz daha azaldı çok şükür 32+6 yız bebişimle. Şuan düzgün şekilde oturmadığım an hemen ağrısını veriyor dikkat etmek lazım.
Zuzuu Minnaksercecik kalsiyum eksikliğinden olabilir ben hap kullanıyorum ama çok düzenli değil o yüzden bende de ağrı oluyor bizde 21+1 olduk
Fidashka Bendede var çoktan ve malesef gecmiyo en cokta yatarken dönemiyorum,otururken ayaga kalkamiyorum.
Minnaksercecik Soluma yattım geçti ama kalkınca çok agrıyor yürüyemiyorum ne yapacağımı bilemedim teşekkür ederim normaldir inş
Minnaksercecik Zuzuu ostecare diye ilaç decavit kullanıyorum sağ kasığım akşam üstü başladı geçer mi sizin geçti mi
AytlKandemir Minnaksercecik benimde bu haftalarda olmuştu kasık ağrım doktoruna gidip söylersen kaşık kısmına doğru muayene eder
Minnaksercecik AytlKandemir kasıklara bastırdıkları için korkuyorum gitmeye ne yapayım yarın gitsem mi doktora
Zuzuu Minnaksercecik oluyor ara ara..bu sabah bende de vardı ama şu anda yok şükür..geçer sizinde dinlenin biraz aklınıza fazla getirmeyin
Minnaksercecik Zuzuu tmm cnm çok sağol şuan yatıyorum soluma Yok inşallah geçer bir an Doğum sancısı zannettim korkmuştum
Zuzuu Minnaksercecik olur mu öyle şey bu haftalarda doğum sancısı olmaz bebegin tam gelişim haftası büyüdükçe ağrı olması çok normal öyle düşün kötüyü çağırma😀sabaha düzelir inşallah
Minnaksercecik Zuzuu düzeldi valla hamd olsun iyiyiz inş böyle gider 2 bebeğimi kaybettim bu 3. O yüzden panik yapıyorum
DenizelikDikilita Minnaksercecik 37 haftadayim.33 ten beri surekli oluyo... ama 20 li haftalarda olmamisti. Rahim buyudugu icin olabilir bence sikinti yok. Disimizi sikacagiz
Saganak Minnaksercecik maden suyu içmeyi deneyin günde 1 tane magnezyum içerdiğinden iyi geliyor bendede oluyordu
Minnaksercecik Saganak ilaç verdi cnm magnezyum gazlı içecek içince sıkıntı oluyor bana ondan içemiyorum ama deneyim teşekkür ederim cnm
Zuzuu Minnaksercecik benimde aynı şekilde 3.gebeliğim inşallah sağlıkla kavuşuruz Allahın izniyle bol bol dua inşallah