Cennetulmeva Thysn23 baş ağrımla uğraşıyorum tansiyonum çok düşük oluyo 8-3 genelde ve baş ağrısı yapıyo çok😞 bunun dışında iyiyiz şükür zaman zaman bebeğimi hissediyorum❤️
tekbirask156 Oğlusun gaz sancılariyla uğraşıyoruz fırsat buldukça da uyuyorum ama nafile vücudum dinlenmiyor hiç sanki 😏
alininannesiiiii Şuanda belimin ağrısından maf olmuş durumdayım çok kötü şu bel ağrısı 26+3teyiz son haftalar durum daha kötü olcak napıcaz bakalım nasıl geçicek günler😣
tekbirask156 Thysn23 16 gün oldu henüz . Pacra parça uyuyorum o yüzden pek bir şey anlamıyorum uyudugumdan . Gaz sancıları çok bu aralar 😑
Thysn23 alininannesiiiii bende 20 haftaligim canım şimdiden bel agrım arttı zaten fıtık da var çok zorlayacak beni
Thysn23 tekbirask156 uykusuz geceler gerçekten zor yardımcı olacak kimse yok mu arada bi uyuyup dinlenseniz iyi olur
Thysn23 tekbirask156 gaz için herhangi birşey kullanıyor musunuz bizi tecrübelerinizle bilgilendirebilirsiniz