Arkadaşlar 1 hafta önce sağlık ocağında aç kan tahlili verdim şekerim düşük çıktı sınır 75 miş.bugünde tok devlet hastanesinde tahlil verdim 75 tam sınırda.22 haftalığım şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum şekerim yüksek çıkmadığı için ama düşükte tehlikelimi acaba.bu aralar iştahım olmadığı ve tatlı yemediğim için düşük çıktığını düşünüyorum.