babymam0304 24 haftadayım, sol bacagima vajinama yakin bölgede kramp girmeye başladı bugün oldu .Yerimden kalkamıyorum Normal mi kızlar.
61Aysen babymam0304 oturdugnz yerden ani kalkis yapmyn veya ani hareketlr bebek buyudkce rahim gensliyo kraplar normaldir
Quebonita Kramplar magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Bana da araba sürerken trafiğin ortasında çok şükür ki benzinlik vardı hemen girdim. Doktorunuza danışırsanız magnezyum takviyesi verir. Geçmiş olsun
alininannesiiiii Bende de oluyor bacak ağrısı daha çok oluyo genelde doktorum magnezyum takviyesi verdi ve hergün günde bi tane sade soda içmeye çalışıyorum oda iyi geliyormuş tavsiye ederim içmenizi
4894mercimek Kızlar bende 23+4 1 haftadır var vajinamda böyle cız ediyor günde bir veya iki kere korkuyorum nedendir
senemyavas Apış arası denilen yer ise kalça ya doğru da giriyorsa takip edin araştırın siyatik olabilir
mucizemi_beklyrm Kramplar için günde 2 tane muz ve sade soda için ben çözümü öyle buldum ilk birkaç gün zor etkisini görürsünüz ama sonrasında magnezyum ilacına gerek kalmıyor deneyin bişey kaybetmezsiniz
Yasmink 4894mercimek bir de bir şey daha sorucam karnım az az ağrıyo içi bir şey olur mu hep korkuyla yaşıyorum:(
4894mercimek Yasmink ağrıyordu benimde canım rahim büyüdüğü için o tarz ağırlar küçük sancılar yaşanıyor benim hep kanamalı ve ağrılı geçti daha yeni yeni toparladım bu haftalara gelene kadar neler yaşadım hiç korkma bunlar olacak
Yasmink 4894mercimek benim de 3. Ayda bir kanamam oldu bir gün yattım hastanede ondan sonra hep korku oluştu bir de 27 haftalık olup ölenler ya da 24 haftalık doğuranlar falan bu tür haberler çok etkiliyor beni hergün ya bişey olursa korkusuyla yaşıyorum açıkçası😔
4894mercimek Yasmink bende aynı öyleyim şimdide bu zonklamalar korkutmaya başladı aynı şeyden korkuyoruz çok stres oluyorum 🤦🏼♀️