Sakın ilaç kullanmsyın dahiliyeci de vermicek zaten :) benim de öyleydi kadın doğumcular ilaç kullanmam gerektiğini söyledi dahiliyeye yöndendirdi 3 dahiliyeye gözüktüm tsh yüksekse ilaç veriyoruz düşükse değil dedi , 20.haftamda tsh normale dönmüştü