melek_03 Merhaba, 34+3 deyim ve bugün NST de sancılarım çıktı. Aceba erken doğum olur mu ? Bu durumu yaşayan var mı ?
CemreBacak melek_03 sancilariniz 100 u blmadysa sanmiyorum erken dogum olcagini bebekler assagiya dogru dondkcede sanci cikabiliyoo benim 40 50 sancim ckmsti 34 hftalkkn
EsraTurna Kuzum bende 35 haftalık hamileyim belim ve rahmim de agrı çok var ntsye girmedim senin durumun nasıl doktor ne dedi bilgi verir misin
melek_03 Ocakannesi25 benimde adet ağrısı oluyor belimde ve karnım sertleşiyor ama ben onu bebeğin hareketleri zannetmiştim
Muberrayurdakul_78 melek_03 bende 34 haftalık hamileyim bebişim dönmüş arada sancı giriyor. yarın kontrole gidicem nst de sancı cikarmi acaba. Tedirginim ben de
Edakara melek_03 benimde 31 +1 ama cok aşırı agrım var belimde ve aşağıda daha kontrolede 1haftam var bende tedirginim bekliyorum sanırım nst de 35 de mi yapılıyor
ElifOkay melek_03 Ben de 35+4 vajinada dolgunluk hissi var ve baskı bu durumu taşıyan var mı?normal doğum oluyormu bu haftada sezaryen istemiyorum bilen var mı
Esssgi ElifOkay ben de 33+1 im bebeğim ters pozisyonda, bugün ben de aynı şeyi yaşadım ilk kez bu kadar hareketliydi inşallah dönmüştür
Girlpowerbabe melek_03 benim de çıkmıştı ama ilaçla durdu merak etme her şeyin çözümünü buluyorlar :)