Elifsedaa Merhaba tecrübeli bayanlar. 3 ay önde kürtaj oldum. Bu ay adetim gecikti , bugün test yaptım tek çizgi çıktı. Hesaplara göre 3 haftalık filan testte çıkmaması normal mi ?