Ben polikistik oversendromlu biriydim ve doğal yollardan hamile kaldım ama gebeliğimi öğrendikten 1 gün sonra kanamam başladı ve 10 + 3 deyim şuan aynı süreci yaşayan varmı Dr. Takibim devam ediyor biraz stres yapıyorum sanırım belki birbirimize iyi gelebiliriz