Sevilay_47 Kızlar iyi akşmalr Hangi çatlama kremini aldınız fikir verebilir misiniz kızlar doktor önerisiyle alan var mı 🤗
Rabianida Sevilay_47 evet benim doktorumun tavsiyesi derowipe kullancam bugün kontrlm vardı 10 haftalığm şuan gerek yok gibi dedim ama mutlaka şimdiden başla dedi başlıcam artık ☺️
Asilmom50 Sevilay_47 3 farklı krem kullandım burts Beets, lierac ve mustela yağ en iyisi burts Beets bence. Lierac içerik olarak temiz değilmiş
Sevilay_47 Gizemshn Hım evet onun ürünleri iyi diyorlar bebekler için olanlarda ben ona da baktım sinoz a da tesekkür ederim yorum için canım
Sevilay_47 Busraveminisi1 rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin canım bende 14+1 deyim cok tesekkür ederim yorumun için doktoruma gidip soracam bakalım bana ne önerecek Bi yandan da arastrıyorum 🤗🥰
Sevilay_47 Rabianida canım bende 14 haftaya girdim kaşınmaya başladı karnım 2 haftadır cok sık olmaya başladı o çatlayacagı için olacakmış o anlama geliyormuş be Bi arastarayım daha sormadım doktoruma ama tesekkür ederim yorumun için 🥰
Sevilay_47 Rabianida bu krem adını hiç duymamıştım ama arastracam canım doktoruma da danışayım tssekkür ederim bende 14+1 deyim
Busraveminisi1 Sevilay_47 çok teşekkür ederim canım sende sağlıkla kucağına al inşallah ben faydasını gördüm ama biraz da genetikmiş🥰
B0220 Sevilay_47 doktor önerisiyle lierac aldım çatlak için iyi gerçekten ama karnım komple tüylendi 😐
B0220 Sevilay_47 neden olduğuyla alakalı hiçbir fikrim yok 🤔 ama neden sadece krem sürdüğüm yerler tüylendi bu düşündürüyor 🤔
Asilmom50 Sevilay_47 araştırdım canım mühendisin oğlunu da takip et ınstagram’dan orda da çatlak kremi analizleri var
Sevilay_47 B0220 evet gerçekten tuhaf benim de şuan var sürmeden ama çıkıyordu da daha önce ondan bunu da biliyorum doktoruna sordun mu canım acaba genetik birsey mi
haziranin25i Sevilay_47 12.haftamdan itibaren incia kullandım bittikten sonra dermaderm ve bio-oil ile devam ettim. 8.ayimdayim 1 gram çatlamadım 💜