Kızlar merhaba 14 Kasım Adet Gördüm 26 Kasım çatlatma iğnesi vuruldum iğnenin bugün 11.gunu gittim beta verdim 0 çıktı doktorum baktı kist oluşmuş dedi
Şimdi sorum şu mesela 2 3 yumurtam olusup biri dollenip biri kist olabilirmi yoksa catlayamadigi icinmi kist olmus gebelik olmazmi cok merak ediyorum aklima takıldı ?
Klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kalanlar kaçıncı denemede ve kaçıncı günü idrar veya gebelik testinde öğrendiniz gebe olduğunuzu ???