ysfali06 Nurerdogan01 ben aslında devlette yapmak istiyorum. Eşim istemiyor yanımda refakatçi olarak kalmak istediği için 🤷♀️ Bi türlü anlaşamadık zaten muayeneye giremiyorum bari doğumdan snra yannda olayım ddi bnde birşey diyemedim artık
Pagrali85 Eevt bu konuda bende bilgi almak istiyorum. Özellerde doğum ücreti acayip pahalı ? Acaba devlette ne kadar ilgi alaka olur. Ben gata yı düşünüyorum bu konuda tecrübesi olan varsa ve bizimle paylaşırsa sevinirim.