İyi akşamlar hanımlar 10 haftalık hamileyim. 12. Haftam da doktora gideceğim ikili testi soracak bana. Ben çok kararsız kaldım yaptırıp yaptırmamak konusunda okuduğum şeylere bakınca risk çıkıp sağlıklı doğan da çok olmuş bu da aklımı karıştırdı. Zaten panik bir insanım yaptırıp yaptırmamak konusunda çok kararsız kaldım. Sizler yaptırdınız mı ya da yaptıracak mısınız?