Arkadaslar bikac haftadir bebegimin ultrasondaki ölçüm haftası 2 hafta ilerde görünüyor 34+4′üm ama 36 hafta görünüyor. Normal doğum olur mu bu durumda? Normal istiyorum ama bir açıklama yapmiyorlar bi sekilde dogacak fark etmiyor ama aciklama da yapilmiyor iri bebek diyor sadece. Bir de sata göre mi takip etmeliyim ultrason haftasina göre mi sizce?