Polikistik over hastası olduğum için ilaç tedavisi ile hamile kaldım adet tarihine göre hesapliyorlar ama sürekli ilaç kullandım doktor takibindeydim ve bana göre şuan en fazla 7 haftalık 1 hafta önce kontrole gittim kese var bebek yok alalım dediler aldırmadim onlara göre 10 haftalık diyorlar 1 ay önce öğrendim o zaman beta 3335 çıktı bugün ölçtürdüm 10.000 çıktı normal mi ?