Oznuryener19 Gkcgkc Ben 20+4 haftalığım hareketlerini 18. Haftadan beri çok net hissediyorum gün geçtikçe kuvvetli vurmaya başladı gezdiğini bile hissediyorum benim ilk gebeliğim bu kadar erkenden hissetmek çok güzel şükür ki geç hissetmedik ☺️
Ozlem8989 17 sinde detaylı ultrasonumuz inşallah, tek sıkıntımız karnım çok büyüdü şimdiden rahatsız ediyo. Hele yemek yiyince patlayacak gibi hissediyorum 😊 oğlumuz olacak inşallah, erkek kız diye diye en son erkek dedi doktorumuz ama hala inanamıyorum 😅
Seyma2861 Gkcgkc kusmaya devam ediyorum ben.detaylı randevum 30 Aralık’ta devlet hastanesinde. Nasıl olacak bilmiyorum🤷🏻♀️
Gkcgkc ysfali06 dimi yaa ?! Yarım saat sürmedi valla ne bileyim ki 🤷♀️ Bizim kız uslu uslu durdu herhalde 😌😌😌😆😊
limonluchescake Gkcgkc benğün durusu ile alakalı süre. İyi görünüyorsa arkasi dönük değilse 20 dk gayet yeterli 😇
annepanda Gkcgkc cuma detaylımiiz var baska bir doktorda ama oncsinde kenddi doktorum detayli bir muayene yapti ve herseyi anlatti. Gittiginizde korkmayin ben anlatayim dedi.. birssey gormedi şükür. Sabah ogle aksam hareketliyiz. Alisverise henuz baslamadim. Yani minnos bir kac bisey aldim tabi. Hayırlısı ile kavusalım. kuzularımiza..
annepanda Gkcgkc ben düzcede yaşiyorum. Burada dogum icin hastane bulmak bile çok zor. Doktorumun ozel muayenesi. Kendisi onerdi izmit yada arastirmada yaptir diye. Ama hastane cok yogun onuda onermem dedi. Biz izmiti tercih ettik. Prof bakacak..