Bende sağlık ocağındaki ebeye sordum.Kendi kullanmış çok rahat etmiş.
Yeni doğum yapan arkadaşım var 2 ay öncesi,aklıma gelince sordum sıkıntın var mı diye? Başta garmaston krem kullanmış ama sonra kötü olmuş.Ablasından lansinoh almış o da pek fayda etmemiş.En sonunda bu kapaktan almış,iki gün sonra çok rahatlamış çatlakları kapanmış.
Bir de hiç bir krem almayıp,hindistan cevizi yağı kullanan 5 aylık emzikli arkadaşım var,çok iyiyim dedi.
Şahsen bende almayı düşünmüyor değilim.O kremler zaten bir zaman sonra yağlı pehlivan gibi sürülüyormuş...