Gözünüz aydın darısı biz bekleyenlere inşallah 😊 benim de 4 haftam kaldı. İlk hamileliğim. Korku, heyecan, belirsizlik hepsi bir arada. Benim de göğüs ucum yok gibi en çok emzirememekten korkuyorum. İnşallah sizinki de tutar biran önce. Sağlıkla büyüsün inşallah bebişler 🤗