Merhaba kızlar 🌺 16 haftalık hamileyim, bu zaman dilimine kadar cinsiyet ile ilgili yorum yapanlar oldu .
Mesala cildimde hiç sivilce olmamasına rağmen hamilelikten sonra bir ay boyunca yüzüm sivilce doldu. Hemen hemen beni kim görse kesin çocuğun kız olucak , kız çocukları annenin güzelliğini alır o yüzden sivilce doldu falan dediler.
Çin takvimi , karın şekli , vb herşey kız olduğunu gösteriyordu ve iki gün önce doktora gittim erkekmiş cinsiyeti 😊 yani demem o ki o tür şeylere pek inanmayın 🙄