Esmaq38y ErsiNuray çakım bide göğsümü sıkınca sıvı geliyor ya doktora gitsem mi çok değil ama geliyor sıkınca yani
ErsiNuray Esmaq38y kuzum gecmedi icin günün cikmayabilir ama aklnda kalmasn stres yapma git bi dr regla 1 gün kalada idrarda çıkabiliyor biraz bekle oyle git istersen
Esmaq38y Arifcaninannesi Mart ayında kürtaj oldum canım bebek alındıktan sonra bayağı akmıştı ama şimdi de sıkınca çok az geliyor engelliyor mu acaba gebeliği
Arifcaninannesi Esmaq38y engelliyor olabilir diyorlar bende oğlumu 6 ayda bıraktım emzirmeyi benim 9 haftalik gebeyim hala geliyor
Deletedmom79 Esmaq38y canım benim de hep adet olcak gibi belirtilerim vardı içini Ferah tut belki tutar Allah büyük 🙏
Fly38 Esmaq38y stres yapma rabbim en güzel zamanda verecek inşallah dua edeceğim senin için ❤️🥰 güzel haberlerini paylaşmanı beklicem