Nesrin15 Covidken direk sezaryene alınıyor diye biliyorum canım onda da zaten narkoz mutlka veriliyo covidli normal yapan var mı blmiyorum
Bicicekbibocek Nesrin15 yarın tam 38 haftalık oluyorum ve koku tat kaybim var pandemi Hastanesi’ne gittim bin kişi sıra bekliyordu test vermek için bekleyemedim eve döndüm ne yapacağımı bilmiyorum