basakhanim Genel olarak tansiyonu düşük biriyim. Antibiyotik ve soğuk algınlığı ilaçları tansiyonumu çok düşürüyor. Öğrendim ki epidural de tansiyonu düşürüyormuş. Doğumu epidural anestezi ile olabilir miyim?
Elfynsmr basakhanim doktorunuz ve anestezi uzmanı bu konuda sizi bilgilendirecektşr en doğru şekilde en iyisi doktorunuza danışmak
basakhanim Epidurali vermeden önce tansiyon yükselten serum verebileceğini söyledi. Yine de aklım karıştı biraz.