Merhabalar 🌸
17 haftalık hamileyim. 12. Haftamdan sonra imom omega ve osteocare kullanımına başladım.
En son kontrolümde gyno ferro sanol ve probien probiyotik yazdı.
Sizin kullandığınız vitaminler nedir merak ettim. İlk Gebeliğim. Bunlara daha eklenecek mi merak ediyorum :) hepsi de oldukça maliyetli. Demir ilacı olarak sidefer önerdi ama ilk başlangıç için sgk’nın karşıladığını denemek istedim. Eğer mide bulantısı olursa sidefer’e geçeceğim.