İkinci cocuğu düşünüyoruz 20aydır hamile kalamadım. İlk çocuğum aşılamayla oldu benim tek tüpüm vardı eşiminde değerleri düşüktü. Şimdi eşimin değerleri düzgün olduğu halde hamile kalamadım. Bu ay dr adetin 3.günü gel seninde tahlillerine bakalım dedi. İki gün sonra dr gidicem nedense ilk çocuktaki kadar heycanlıyım 🥰🤗🤗
Sizde derdinizi sürecinizi paylaşın hemde kafamız dağılsın 😊