Eminekkkk Meer_ve146 ben 7+3 teyim ama 5. Haftamdan beri sancım var hep halada var kalp atısınıda duyduk bazen korkuyorum normalmi diye
Meer_ve146 Eminekkkk bende kalp atışını gördüm ama kese komsulugunda kanama alanı var düşük tehlikesi var daha önce de iki düşük oldu biri dış gebelikti çok korkuyorum bende