Merhabalar bugün sabah sancım vardı adet sancısı gibi yattım geçti sonra bı markete gidip geldim baktım az bişey kanamam olmuş ve hafif sancım da vardı hemen doktora gitti düşük tehdidin var biraz dedi proluton iğne verdi haftada bir ve progestan verdi 12 haftalık hamileyim başına gelen var mı kimsem de yok korkuyorum