Arkadaşlar 14 senelik okb ve anksiyete hastasıyım uzun süre ilaç kullandım iki sene öncesinde bıraktım. 2 senedir iyiydim kendi kendime baş edebiliyordum telkinler vererek ama şuan 29 haftalık hamileyim baş edemiyorum artık beynime söz geçiremiyorum çok yoğun stres ve anksiyete yaşıyorum mideme vuruyor resmen son bir haftadır çok kötüyüm. Geçen hafta doktora gittim psikiyatriste bu kadar değildi sıkıntım ilaç vermedi kullanmasan daha iyi dedi. Ama bu hafta ağlıyorum sürekli çıkmazdayım çok korkuyorum bebeğime birşey olacak bu stres yüzünden diye benim gibi olan var mı ilaç kullanıyor musunuz nasıl baş edebiliyorsunuz ?