Kızlar selam 🙋🏻♀️
Geçen gün başlık açmıştım kaçıncı haftada oda siparişi verdiniz diye ben 18+3teyim daha erken diye düşünüyordum başta birkaç kişi 2 3 ayda geldi diyince bugün gidip bakma kararı almıştım.
Gerçekten çoğu yer yaklaşık 2 aya gün veriyor hatta biz soho kidsten aldık odada renginde vs hiç bir değişiklik yapmamamıza rağmen 70-75 günlük bir süre verdiler neredeyse 30. Haftamda gelecek bebeğin odası. O yüzden gidip bebek mobilyası yapan bir yerden alacaksanız 6. 7. Ayları beklemeyin bence demek için bu başlığı açmak istedim. Umarım birilerine faydam olur 🙏🏻🙏🏻😇🥰