Hlysdl Kızlar ben 5 haftalık hamileyim ve bugün yumurtalıkda biri 8cm biri 4cm kist görüldü…bunu yaşayan var mı ? Ve nasıl dewam etti bu süreç ?
-hyt Hlysdl benim çikolata kistim vardı cabım gebeliğimden önce hala devam ediyor aynı boyda ni zararı olmaz demişti doktorum birden 7 8 cm olmazsa bizim için bi sıkıntı yokmus
Mom28 Canım bendede kist var ve şuan 2.5 aylık hamileyim doktor kistin bebeğe zararı olmaz demişti ama bıçak kesiği gibi sancıların olursa hemen gel dedi şuana kadar sıkıntı yaşamadım umarım böyle devam eder 😊