MerveBostann Kizlar merhaba 7+2 haftalik hamileyim. Arastirmaya basladim simdiden cok heyecanliyim tabi sizde kacinci ayda bebek arabasi ana kucagi alinmali siz ne zaman almistiniz 😊
Gizemceylan MerveBostann 22. Haftadayım bizde araştırmaya başladık yeni yıla girmeden alalım diyoruz herşeye zam geliyo malum 💜
Duygukocc MerveBostann doğurduktan sonra bebek arabası aldım anakucağı hamileyken hediye geldi ben olsaydım doğuma yakın alırdım
Burcinisp88 MerveBostann ben 22. Haftamda bütün araç gereci aldım. Ne olur ne olmaz diye. Ağırlaşırım vs. Malum korona var ne olacağı belli olmaz dedik eşimle. Kıyafetlerinide 27. Haftamda tamamladım. Bi kaç ıvır zıvır kaldı 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
karanim24 Daha çok erken bebek arabası için canım ben 20 haftalığım almadım daha almayı düşünmüyorum son aylara doğru 28 30 hafta da falan alırım