Bnde dunden beri yatiyorum devlette 36.2 yim . Gebelik sekeri var . Sadece gebelik sekerindr genellikle sezeryan yapiyoruz dedi ve baska hic bse demedi doktor. Bn anlamadim son dakkaya kadr bekliceklermi . Ilk defa devlete geldim acil oldgu icin . Ama hicbseydende haberim yok doktr gelyo imza atyo gidyo. Anlamadm bse.