ikiz-kelebeklerim Gözünüz aydın olsn 😍Darısı tüm hamilelere, Doğum hikayenizi bende merak ettm neden bu haftada doğdu ,Kuvezde mi kalıyorlar ,beslenmeleri nasil sezeryan olduysanz spinal mi genel mi lütfen hepsini yazarmisiniz 😍😍😘Ilk normaldi benm ve kolay bir doğumum vardi, bunlar sezeryan dedi doktor korkuyorm 🤭😏😏