Kızlar merhaba. 37+3 gunluk hamileyim. Dun baslayan Bı ağrım oldu bugun daha da arttı hatta sag bacagımın uzerııne basınca resmenn bıcak saplanıyor gbı oldugu için topallayarak yurumeye basladım. Ikı gunluk sokaga cıkma yasagında yuruyuse yapamadım evde de yatmısım hareketsiz kaldım anlayacağınız ama bu kadar ağrır mı hareketsiz kalma sonucunda bacagım onu anlayamadm. Afedersiniz ağrıyan yer tam olarak popomun eti. Herhangi bir kemik değil agrıyan. Otururken hıc Bı skntı yok ama yurumeye baslayınca etim çok ağrıyor.
Basına gelen ya da bılgısı olan varsa cevap verirse çok sevınırım teşekkürler