Burcusbs18 Kızlar 38+3 günlük hamileyim en son 2 hafta önce kontrole gitmiştim birdaha ne zaman gitmem lazım hastalıktan korkuyorum yakın zamanda gitmem gereklimi???
M_N_R Burcusbs18 Dogum şeklini kkonuştuysaniz ve agriniz sanciniz kanama vs yoksa gitmememeniz daha iyi olur bu virus zamani.
Burcusbs18 M_N_R normal gözüküyor Allah’ın izniyle 🙏hiçbir belirtim yok bende korkudan gidemiyorum rabbim yardımcımız olsun
Esmataha7 Son ayda 2 hactada bir çağırr doktor bence git nasl bebeğin durumu na baktır suyuna ne olur ne olmaz Nasl olsa gidiceksin iyicene korun 2 kat maske tak bi görün olmş baya sağlıklı kucağına alırsn inş.