mervetari4 Cereeenkcbs Ben ilk gebeliğimde 11 . Haftada göstermişti ama hastane calisaniyim zaten diye demişti erkek gözüküyor ama daha kimseye söyleme demişti ultrason doktorm 🤣Normalde 16 dan önce pek söylemiyorlar,
Sose Cereeenkcbs bizimki 13te gösterdi kendini baya baya da belliydi. Ama bende 13 gözükürken dr hesaplamasında 14 haftalık gözüküyordu. Ondan da olabilir..
Sose aysutemiz dr ultrason da direk orasına baktı bizim.. bebek şuan yan durduğu için gözükmez şuan.. Güzel şeyler bunlar biraz daha sabır 🥰
Selmakaraduman20 Cereeenkcbs ben geçen gittim 14haftamdaydım ama tam birşey demedi 16dan sonra net belli oluyor.😊